Review L'Óreal Nude Magique BB Cream

 
Er is een beauty product dat ik al drie jaar af en aan gebruik. En dat is de BB creme van L'Oréal Paris. Dus ik begreep niet waarom ik hier nog nooit over had gescheven. Daarom nu deze review. Ik gebruik hem dus al een tijdje en weet precies hoe die is.
Niet iedereen was enthousiast over deze Nude Magique BB Cream, maar ik zeker wel en ik zal vertellen waarom!

De L'Óreal Nude Magique BB Cream belooft je dit te geven:

'L’ Oréal Paris introduceert Nude Magique, een nieuwe generatie BB cream (Blemish Balm). Nude magique combineert het beste van huidverzorging en het beste van foundation voor een perfect egale huid. De micropigmentcapsules in de formule smelten bij aanraking en passen zich aan huid voor een natuurlijke finish.
 Nude Magique hydrateert de huid 24 uur en verbergt imperfecties voor een egale huid.'

Hij moet er dus voor zorgen dat je een prefecte dekking hebt, egale huidskleur, dewy glans, 24h hydratatie en het moet je beschermen tegen de zon door de SPF 12.

De ingrediënten en de beloofde resultaten:
Er zijn drie kleuren, de kleur light, medium en dark. Ik heb de kleur voor de lichte huid.

Het flesje is heel handig, door deze opening kan je makelijk een hoeveelheid bepalen die je aan wilt brengen. Ook zorgt dit er voor dat je heel hygiënisch te werk kunt gaan. Wel kan het tutje op een gegeven moment vies worden, maar dat kan je ook zo weer school maken met een doekje.

 Het is een wit gekleurde vloeistof die wanneer je hem uit smeert een huidskleur krijgt. Dit komt doordat er allemaal kleine capsuletjes in zitten die als je het uit smeert open breken waardoor er kleur uit komt. Mooi bedacht!

Zonder makeup:
Zo ben ik zonder makeup. Wat ik wil dat een foundation of BB creme creërt is een lichte denken waardoor mijn roodheden worden verminderd. En de puistjes wat minder op vallen. Ze hoeven niet helemaal perfect weg te zijn.

Met de BB creme:
Met de BB creme! Zoals je ziet heeft mijn huid een egalere kleur gekregen en vallen de puistjes minder op. Ik moet wel zeggen dat de lichtste kleur nog steeds een donkere kleur is. Deze BB creme draag ik daarom ook niet in de winter omdat hij dan te donker is voor mijn huid.


Zoals je ziet is de kleur best bruin voor een lichtste kleur. Ook zijn mijn puistjes nog zichtbaar, maar zoals ik al zei heb ik daar geen probleem me. Ik vind dat je jezelf niet te nep en anders dan je echte zelf moet maken.

Doordat de dekking licht is geeft het een mooie glow en is er niet perse poeder nodig. En die dekking zie je er natuurlijk uit en zal niet iedereen door hebben dat je makeup draagt ookal is er een groot verschil zonder.

Daarnaast ben ik er achter gekomen, door het vele gebruik, dat deze foundation geen puistjes maakt bij mij. Veel andere producten zorgen er voor dat mijn puistjes erger worden maar deze niet.

Waneer de look af is (zie deze video voor de producten):

Zoals ik in het begin al zei ben ik erg tevreden over deze BB creme. Hier de puntjes die ik er van vind nog even op een rijtje:
+ Mooie licht dekking
+ Handig flesje
+ Natuurlijke finish
+ Veroorzaakt geen puistjes
+ Na gebruik geen poeder nodig

- De lichte kleur is al erg donker
- Soms te vloeibaar

De BB creme kost €14,95 en is de koop bij de droogist.
Dit is natuurlijk een redelijk hoge prijs maar dat heb ik er wel voor over.

Wat is jou favoriete foundation?

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute