Born Lippy Watermelon The Body Shop, Review

Altijd als ik langs een The Body Shop loop ga ik even binnen kijken. Maar ik heb er nog nooit wat gekocht! Dus voor mijn afgelopen verjaardag kreeg ik een setje van The Body Shop. Ik ben super excited! En ik kan het niet laten om mijn eerste Body Shop ervaring met jullie te delen.


Dit is de Born Lippy van The Body Shop in de watermelon versie.
Het eerste wat ik zie is een super schatige verpakking, die me ergens doet denken aan de Rolling Stones. En de kleur is ook über cute (über is mijn woordje!).

Dit is wat het product belooft te doen:
'Verzorg je lippen en geef ze tegelijk ook een vleugje glans en kleur met deze Born Lippy™. Een vochtregulerende glossy lippenbalsem voor zachte, gladde lippen om te zoenen. Ideaal voor onderweg! Met de fruitige geur van watermeloen.'
 
Ingrediënten:
Ricinus Communis Seed Oil (wonderolie), Lanolin (lanoline), Polyglyceryl-3 Beeswax, Aroma (smaakstof), Cera Alba (bijenwas), Hydrogenated Castor Oil (geharde wonderolie), Silica, Benzyl Benzoate, Citrullus Vulgaris Seed Oil (watermeloenpitextract), Tocopheryl Acetate (vitamine-E-acetaat), Limonene, Ammonium Glycyrrhizate (smaakstof), Tocopherol (vitamine E), kleurstoffen: CI 77891, CI 19140 & CI 15850.
 
Het fijne aan The Body Shop is dat het niet op dieren gestest is en er zitten alleen maar eerlijke producten in.
 
Het potje zelf is handig klein waardoor je het makkelijker overal naar toe kunt mee nemen. Wat ook fijn is dat hij makkelijk open gaat. Dit is beter dan de kleine potjes van Lush die je echt niet open krijgt!
Het enige nadeel aan deze potjes is dat je het onderste er vaak maar moeilijk uit krijgt. Maar daar heb je nagels voor :).
 
Ziet dit er niet geweldig uit! Nog zo mooi egaal en onaangebroken. Daar komt snel verandering in.
Hebben jullie ook altijd dat je het bijna jammer vind om zo'n product te beginnen omdat het er dan gelijk minder mooi uit ziet?
 
Waneer ik het toch durfde om het mooie potje aan te breken zie ik dit op mijn vinger. Het is gewoon licht glanzend zoals de meeste verzorgende lip producten. Ik zie jammer genoeg geen kleur, dit zal waarschijnlijk ook niet op mijn lippen te zien zijn.
Wat me wel gelijk opvalt is de heerlijke geur! Echt precies watermeloen, heerlijk zoet!
 
mijn lipjes met nog niks
Aan brengen maar!
Met de gloss
Het eerste wat me opviel was dat bij het aanraken van het product het wat vloeibaarder werd. Hierdoor ging het aanbrengen makkelijker. Dat is een pluspunt.
Jammer genoeg zie je geen kleur op je lippen na het aanbrengen. En heb je best veel product nodig voor je hele lippen.
Wel worden je lippen lekker zacht, daar gaat het om!
 
Het eindresultaat zijn dus verzorgde lippen met een glansje, jammer genoeg geen kleur. Verder ruikt het heel lekker en wordt je er gelijk vrolijk van!
Dit is zeker een aanrader.
 
Te koop bij The Body Shop of via thebodyshop.nl voor €3,50
 
Heb jij producten van The Body Shop? En wat was je eerste product?
 
-X- Isa
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute