tienertoer vlog

hey allemaal vandaag heb ik weer een vlog voor jullie. Ik neem jullie mee op mijn drie daagse reisje met Amber. Wij zijn afgelopen week op tienertoer geweest en het was ontzetten leuk. We gingen naar Scheveningen, Amsterdam en TIlburg.
Ik raad je zeker aan om ook eens op tienertoer te gaan. Hier de link om een tienertoer kaartje te kopen:
https://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/tienertoer-zomer/product/tienertoer
Welke plaatsen raad jij me aan om eens naar toe te gaan?

Klik hier  als je de video niet kunt zien


Reacties

  1. Leuke vlog! Rotterdam vind ik persoonlijk een leuke stad, of Arnhem. Daar moet je de volgende keer maar naar toe gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute