10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Zoals ik eerder vertelde ben ik een echte youtube verslaafde. Youtube video's vullen een groot deel van mijn dag. En ik kijk niet alleen Nederlandse youtubers, maar natuurlijk ook Engelse (Engels sprekende). En daarom leek het me leuk om naast mijn 10 favoriete Nederlandse youtubers ook mijn 10 favoriete Engels talige youtubers te delen met jullie.


Sacconejolys
Ik hou van deze familie uit engeland! De kinderen zijn mega schatig net als de hondjes. Ik heb zelfs hun kalender aan de muur hangen. Ze vloggen iedere dag al 5 jaar lang en het is echt heel leuk om te zien hoe de kinderen groeien en hoe Anna en Jonathan veranderen.

Hannah Blair
Hannah is een meisje van 15 jaar oud en dus ben ik bijna even oud als haar. Hierdoor herken ik veel in haar gedrag (dat woord klinkt echt mega negatief maar het is positief bedoelt). En ze heeft een eigen style die ik erg leuk vind. Daarnaast vind ik haar ontzettend knap. Haar video's zijn een fashion en beauty gericht.

Blogilates
Zelf vind ik het erg leuk om thuis van die workout video's te bekijken en uit te voeren. De video's van Cassey zijn erg zwaar, maar daarnaast ook erg effectief. Ook maakt ze video's met lekkere recepten en handige tips.

SarahClose1
Sarah's stem is fantastisch. Ze maakt covers van populaire songs. Zelf hou ik heel erg van het luisteren naar covers en vooral die van Sarah vind ik erg mooi. Soms zelf mooier dan het orgineel.

Ingrid Nilsen
Ze is pas er in nieuws geweest door dat ze een video heeft gemaakt waarin ze verteld dat ze gay is. Ik vond deze video erg mooi en hierdoor begon ik nog meer van haar te houden. Maar voor dat ze deze video poste vond ik haar ook al heel leuk. Ze heeft veel energie bij het maken van haar video's. Ze is happy en vaak heel entousiast over de beauty producten waar ze over praat.

Makeupbymandy24
Mandy is pas 16 geworden en ik vind haar er altijd veel ouder uitzien. Maar daarnaast heeft ze wel dezelfde gevoelens en emoties als ik. Zoals bij veel andere youtubes zorgt dit ervoor dat ik het leuk vind om te kijken naar hun video's.

Michelle Phan
Ik denk dat bijna iedereen haar wel kent. Ze is een van de grootste youtubers. Haar video's geven me een vredig en happy gevoel. Ze is erg gepasioneerd voor alles wat ze verteld. Daarnaast zit haar makeup gewoon fantastisch.

Justlikethat
Dit is een kanaal dat bestaat uit 8 meiden die naast Justlikethat ook een eigen kanaal hebben. Iedere week is een het een thema week waar iedere lid van de Justlikethat communitie een video maakt. De video's die de meide maken zijn meestal heel grappig en ik vind het makelijker om ze op deze manier te volgen dan ieder account appart.

Inthefrow
Laat ik beginnen met het feit dat ik het haar van Victoria echt ge-wel-dig vind! Het is lila kleurig en het staat haar geweldig. Daarnaast vind ik haar style mooi en chic. Jammer genoeg is meestal alles wat ze gebruik voor makeup of kleding erg duur. Maar verder is ze gezeldig!

RCLbeauty101
Raciel maakt grappig video's over dingen die ze tegen komt in haar leven. Ik moet gewoon altijd lachen om haar video's. En word altijd blij wanneer ik zie dat er weer een nieuwe video is.

Dit waren mijn favoriete Engels talige youtubers. Ik kijk naar nog weel meer youtubers maar dit was mijn top 10.
Naar welke youtubers kijk jij graag?

Reacties

  1. Ik kende ze eigenlijk allemaal nog niet! Mijn favoriete engels-talige zijn: Alisha Marie, SierraMariemakeup en Niki&Gaby. Die zijn zeker eens een kijkje waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende alleen Ingrid in dit rijtje, maar de sconnejollys lijken me wel heel leuk, ik vind het leuk dat soort kanalen te kijken! Mijn favoriete kanalen zijn dan ook de Shaytards en Ellie and Jarred :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die zijn ook leuk! Maar ik hou nog meer van de sacconejolys

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute