get to know me better tag

Jullie kennen me al een beetje, maar misschien hebben jullie nog wel vragen over mij. Daarom doe ik vandaag de get to know me better tag. 

Geboortejaar:
Ik ben geboren in het mooie jaar 2000. Op 01-10-00, leuk toch al die nullen!


Hoe lang ben je? 

Ik ben 1 meter 70. Prima lengte ,maar ik wil nog wel een beetje meer groeien.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? 
'Oe, wat is het warm!' Het werdt deze dag 30 graden en ik werdt al half bezweet wakker, lekker!


Waar ben op dit moment? 
Ik zit lekker buiten. Niet in de zon ,want anders kan ik mijn computer scherm niet zien!


Single/Relatie? 
Single

Beschrijf jezelf, kort maar krachtig:
Betrouwbaar, actief en lui tegelijk, gek en vrolijk!


Guy-/Girlcrush: 
Cara Delavinge, ze is appart en stoer, daar hou ik van!

Wat zou jij op dit moment graag willen? 
Misschien heb je het al door, maar het is snik heet. Dus nu wil ik heel graat een zwembad in achtertuin.


Wat is je doel van het leven?
Het doel van mijn leven is om andere mensen te helpen met hun problemen.

Waar ben je bang voor? 
Ik wordt snel bang in de auto als er andere auto's onverwacht ergens vandaan komen. Ook ben ik in het algemeen bang op kruispunten of bij bochten om aan gereden te worden.

Daarnaast ben ik ook bang om dingen fout te zeggen en daardoor mensen te beledingen.
Ook ben ik bang om belangrijke kansen in het leven niet aan te nemen en daardoor niet gelukkig te worden.

Heb je je rijbewijs?

Nou ik ben 14 dus nee, maar ik wil wel heel graag mijn rijbewijs halen.

Nagellak of lipstick?
Nagellak ,want het zorgt er voor dat je handen er verzorgt uitzien en het maakt alles af.


Wil je ooit gaan trouwen? 
Ja! Het lijkt me echt gewelding, in een mooie jurk en een grote taart!

Ben je een healthy-freak?
Nee, simpel weg niet. Ik hou van eten, heel erg zelfs. Taart, ijs, pizza, pasta, pannekoeken en alle toetjes die er bestaan.

Wat voor kleur haar/lengte heb je? 
Ik heb donker blond haar en het is tot net over mijn schouders lang.

Welke kleding en/of make-up wil je op dit moment heel graag? 
Ik wil op dit moment heel graag een perfect jurkje!

Heb je tattoos/piercings?
Nee, als je de 4 gaatjes in mijn oren niet mee telt!

Draag je een bril? 
Nee, alleen een zonnebril.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? 
 Lente en winter! Ik hou van de kou, maar ik word ook altijd heel vrolijk van alle bloementjes

Wat is jouw perfecte pizza? 

Een pizza met geitenkaas en honing. Die heb ik een keer in frankrijk op en het smaakt echt goddelijk.


Wat is je favoriete eten/drinken? 
Mijn favoriete drinken is warme chocomel met slagroom. En ik hou heel erg van aardbeien.

Wat is je favoriete parfum?
Ik hou heel erg van de zwitzal parfum.

Wat is het laatste wat je kocht?
Een ijsje! Een bolletje oreo smaak en citroen smaak.

Wat deed je vanochten om 8:00 uur?
Ik ging mijn spullen pakken om naar school te gaan.

Favoriete ijsje?
Mijn favoriete ijs is schepijs. Het maakt niet echt uit welke smaak.


Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? 
Ik ben echt een hevige slaper. Mijn wekker staat meestal heel vroeg omdat ik anders niet genoeg tijd heb om wakker te worden. Maar soms ben ik wel snel wakker dus dan lijkt het net alsof ik vroeg op sta ;).

Met hoeveel kussens slaap jij?
Onder mijn hoofd licht een kussen, maar aan het einde van mijn bed liggen er nog 2. Gewoon voor de sier.

Ben jij een ochtend of een avond persoon? 
Ik heb een echt avond persoon. Het duurt 's ochtens een eeuwigheid voor dat ik mijn bed uit kan komen en een beetje wakker wordt. Maar 's avonds ben ik heel actief en daarom lukt heb me altijd veel beter om 's avonds huiswerk te maken. Jammer genoeg duurt de avond niet hee lang en heb ik het daarom soms niet allemaal af.

Ben je geordend of rommelig? 
Rommelig, heel erg zelfs. Mijn kamer licht altijd voor schoolboeken en kleding.

Wat wil je op dit moment graag zien? 
Ik zou graag de film Pitch Perfect 2 zien (ik ga heb zaterdag bekijken #review).




Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? 
Ik hoop in 10 jaar best wel wat nieuwe dingen te hebben bereikt. Ik zou het leuk vinden als ik dan mijn vwo diploma heb gehaalt en daarna ook mijn vervolg opleiding. En hopelijk werk ik dan al als juf op de basisschool. Het lijkt me gaaf als ik voor die tijd veel nieuwe landen heb bezocht, mijn rijbewijs heb gehaalt en een leuk volkswagen busje op de stoep heb staan.

Wie mis je op dit moment? 
Op dit moment mis ik dat een aantal hele goede vriendinnen van mij niet bij mij in de klas zitten en dat ik ze niet iedere dag zie. Ze wonen niet ver van me vandaan ,maar we hebben het vaak druk met school waardoor we niet altijd kunnen afspreken.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk mijn nagels. Want mijn nagels zijn lang en slank. Nagellak zit er ook meestal mooi op.

Ben je verlegen? 
Soms. Ik was vroeger meer verlegen dan nu. En ik stap nog steeds niet snel op mensen af. Maar ik het bij zijn van mensen die ik ken ben ik niet echt verlegen.

Heb je een accent? 
Ik heb geen speciaal accent. Ik praat gewoon lekker Nederlands.

Heb je zussen/broers, hoe oud? 
Ja ik heb een broertje van 12 jaar oud.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?

Wakker worden, ontbijten, naar school, naar huis, huiswerk maken en weer slapen.

Nou dit waren de vragen dan. Het waren er een heleboel, maar het is me gelukt om ze allemaal te beantwoorden.
De vragen komen van de blog van nienke.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute