Vakantie essentials

Om sommige dingen ben ik blij dat ik in Nederland woon. En een van die dingen is dat je vaak vakantie hebt. Nu is het heerlijk mei vakantie, de lente begint een beetje op gang te komen en de temperatuur stijgt. Als je op vakantie gaat zijn er altijd een aantal dingen die je niet moet vergeten. Jouw echte musthaves voor de vakantie. Vandaag deel ik een paar 'niet vergeten' dingen voor op vakantie.
Camera
Ja, het is echt iets wat ik niet kan vergeten op vakantie. Ik deel graag foto's op internet en natuurlijk hier op mijn blog en dan kan een camera niet ontbreken. Met je telefoon kan je tegenwoordig prima foto's maken, maar een iets betere camera vind ik toch altijd mooiere foto's maken.

Muziek
Ik luister er graag naar, muziek. Het liefst pop, maar country vind ik ook echt geweldig. Of dat ik nou met het vliegtuig, de auto of de boot ga, ik luister altijd muziek. Als ik in slaap wil komen pak ik mijn muziek, maar ook op het strand of op de camping vind ik het fijn om muziek op mijn oren te doen. Wel gebruik ik altijd oortjes, want ik wil geen andere storen met mijn muziek ;)!


Een goed boek
Bij vakantie hoort gewoon lezen. Ik ben niet de snelste lezer (door mijn dyslexie) en daarom lees ik door de weeks niet veel. Maar in de vakantie heb je er alle tijd voor en doe ik het altijd graag. In de auto vind ik het vooral fijn om te lezen, gaat de tijd lekker snel. Op dit moment lees ik Harry Potter, maar er staan nog veel meer boeken in de planning. Welk boek lees jij nu?


Tijdschriften
Soms heb je geen zin om je op een boek te focussen en lees je liever iets makkelijks, dan is een tijdschrift een goed optie. Fashion tips, beauty tips, verhalen van andere, spelletjes, puzzels en liefde. Gewoon lekker voor op het strand of bij een meertje.

Pimkie en RayBan
Zonnebril(len)
I love sunglasses! Op dit moment bestaat mijn verzameling uit vijf, maar er moet nog veel bijkomen. Bij iedere outfit past een andere kleur en bij iedere plaats past een andere vorm. Het liefst neem ik mijn hele stash mee, maar dat past niet meer in mijn koffer!
Daarnaast is een zonnebril natuurlijk ook heel belangrijk voor je ogen om er voor te zorgen dat je ogen niet verbranden.

Pen en papier
Iets wat heel vaak vergeten wordt is een pen of papier en dan mis je het altijd. Al is het voor een boodschappenlijstje of een goed idee voor je blog, je hebt het altijd nodig. Dus vergeet nooit een pen! En papier is altijd handig.

Zin!
Misschien een beetje cliché, maar het is wel heel belangrijk. Het zin in je vakantie en kijk er niet tegen op. Als je al negatief je vakantie in gaat zal het moeilijk worden om er nog wat leuks van de maken. Dus heb er zin in en maak er wat leuks van!

Dit waren een aantal van mijn musthaves, maar ik heb er natuurlijk veel meer. En vergeet natuurlijk niet achter te laten  wat jouw musthaves zijn voor de vakantie!

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute