tips tegen een saaie vakantie

Ik kijk uit naar ieder weekend en naar iedere vakantie. Net als dit keer de voorjaarsvakantie. Ook de meivakantie komt er weer aan. Vaak heb ik veel dingen in de planning staan, maar ik heb ook dagen dat ik niks te doen heb. Verveling is natuurlijk niet altijd slecht maar ik vind het toch leuk om iedere dag iets te doen. Dus daarom hier een lijstje met dingen die ik vaak doe op van die niks doe dagen.


klik hier voor oreo cupcake recept
bakken
Het is misschien een beetje een cliché dingetje maar wie houd er nou niet van bakken. En als je dan alle tijd hebt kan je natuurlijk ook iets maken wat net iets moeilijker is dan een basic cupcake. Op youtube staan bijvoorbeeld super veel filmpjes waarin ze laten zien hoe ik mooie taarten kunt maken. Ik kan daar altijd uren naar kijken.

3 gangen diner
Ik hou net zo veel van bakken als van koken. En hoe leuk in het om eens goed uitgebreid te koken. Wanneer het dan lukt kan je een perfecte foto voor instagram maken! Zo’n drie gangen diner kun je bijvoorbeeld maken voor je ouders, maar natuurlijk ook voor vriendinnen of je vriendje.


Make-up tutorials
Zoals je misschien al kunt raden hou ik van make-up. Ook vind ik het leuk om youtube filmpjes te kijken, bijvoorbeeld van make-up tutorials. Jammer genoeg zijn het meestal looks die je niet op een doordeweekse dag kunt dragen, maar natuurlijk wel in de vakantie. Video’s van bijvoorbeeld Nikie (NikkieTutorials), zijn vaak niet heel makkelijk maar als je er de tijd voor neemt lukt het vast wel.


Fotoshoot
In de vakantie spreek ik best vaak met vriendinnen af. Iets wat we dan altijd doen is selfies maken. Maar hoe leuk is het om echt een fotoshoot te houden? Het haar van de anderen mooi doen, samen make-upen, kleding van elkaar lenen en natuurlijk grappige en mooie foto’s maken. Dit kan je natuurlijk thuis doen, maar buiten kan ook of op een strand/bos.


Boswandeling
Ik hou van de natuur en het wandelen of fietsen door de natuur. Zoals jullie weten zet ik ook vaak natuurfoto’s om mijn blog. Dat is namelijk iets wat ik graag doe, foto’s maken. Het is misschien nu niet erg lekker weer, maar toch ziet dat er ook mooi uit. Maar als het meivakantie is ziet het er heel mooi uit, met alle bloemetjes en blije vogels.

Logeren
Soms heb ik geen zin om de hele dag iets te doen. Daarom kan je bijvoorbeeld afspreken om rond 4 uur met meerdere vriendinnen (of één) te gaan logeren. Veel snack, huil films, roddelen en maar (zie dit artikel).

Serie's
Iedereen is op wintersport, maar jij niet. Dan maar iets in je eentje gaan doen. Wat ik dan graag doe is serie’s kijken. Nu ben ik Pretty Little Lairs aan het kijken. Ik vind het geweldig! Zeker aan te raden!

Dan waren dit mijn tips om je niet te vervelen in de vakantie. Ik hoop dat ik jullie tips heb kunnen geven waar jullie wat aan hebben.

Wat doe jij graag in de vakantie?

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute