memories lockets

 
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jarig was, maar voor mijn verjaardag kreeg ik onder anderen deze geweldige ketteig. Je kunt de ketting open maken er zelf bedeltjes bij doen. Origineel en persoonlijk!

 

Als eerste moet je natuurlijk een hangertje kopen. Ik heb hier het zilverkleurige hangertje. Je kunt door het midden heen kijken waardoor je de bedeltjes mooi kunt zien.


Er zijn een heleboel verschillende bedeltjes. Ik heb hier de blog, mixer, shop, zonnebril, vwbusje en verjaardagssteentje bedel. Ik vind vooral de mixer en het vwbusje ontzettend gaaf. Ook echt super leuk dat ze die hadden!


En er zijn nog veel meer bedels zoals een theepot, sushi, snor, popcorn, pijl, lipstick, kerstboom, politie teken en nog veel meer. Het is dus geschikt voor iedereen. En de bedeltjes zijn ook helemaal niet duur, meestal maar €1,50 per bedeltje.
Een hangertje is iets duurder maar zeker betaalbaar €15.
Ze komen van de webshop madebymone.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute