Palladium my new love


Eindelijk het is herfst/winter! Ik hou echt van koud weer en lekker dikke truien aan. En wat ik al helemaal leuk vind is andere schoenen aan doen. Warme zachte schoenen. Eerst wou ik heel graag Dr. Martens maar uit eindelijk koos ik toch voor palladium en ik ben echt helemaal verlieft op deze schoenen.






Ik hou ontzettend van Palladiums. Ik vind de zool echt fantastisch. Ook het leer is heel fijn maar niet heel dik. Het wol is lekker zacht en zit overal aan de binnenkant. Ze houden mijn voeten lekker warm. En het aller belangrijkste ze zitten heel fijn.
Wat ik altijd heel leuk vind aan Palladiums is dat de rand omlaag gevouwen is, dat maakt het iets nonchalanter.
Je kunt ze goed dragen onder een leging of skinny jeans, maar ik vind het minder mooi om ze onder een losse broek te dragen. Zo'n broek hangt ver over de schoen heen en bedekt het kenmerkende deel van de schoen.

Bruine Palladium Enkelboots BAGGY D €119,95

Wat zijn jou favoriete schoennen deze winter/herfst?

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute