10 favorieten van dit moment


Vandaag een artikel over mijn favorieten van dit moment. Simpele dingen waar ik blij van wordt. Mensen die ik bewonder. En producten waar ik verlieft op ben.
Ik heb 10 van dat soort geweldige dingen, en die ga ik jullie vertellen. Zodat jullie er ook van kunnen genieten.

1. 8x4 Endless Summer
Dit is een deo met een hele lekkere geur. Het is niet te sterk en het doet me denken aan de zomer. In de loop van de dag, als je gaat zweten, ruik je niks van zweet. Dat komt door het  non-stop fresh effect. Het werk echt!
Daar naast doet de deo bij mij geen pijn aan mijn oksels. En het zorgt niet voor vlekken op mijn kleding.

 
 
Blogilates is een website en een youtube kanaal waar work-outs op komen te staan. Je krijgt als het ware les van een persoonlijke trainster. Zij moedigt je heel er aan en dat helpt mij om door te gaan tot het einde van het filmpje. Daarnaast heb ik echt door dat de filmpjes mijn buik en benen echt gespierder maken, top!
Op de website staat ook voor iedere maand een kalender die aan geeft welke filmpjes je moet uitvoeren op welke dag. Echt super fijn en handig, want je hoeft zelf dan niks op te zoeken!
 
3. Klene zoute & salmiak mix
Ik hou ontzettend veel van drop, ik kan het echt aan een stuk door eten. En nu heeft Klene zakken met 2 soorten drop! Echt super handig want je hoeft dus nooit te kiezen welke smaak je wilt.
Het lekkerst vind ik de zoute & salmiak mix. Ik had in een week tijd een hele zak op! Maar ja, ze zijn ook echt super lekker.
 


4. Taylor Swift-shake it off
Dit liedje maakt me zo blij! Het is een totaal ander liedje dan Taylor normaal gesproken zingt. Het is niet country maar juist pop. En als je het eenmaal hebt gehoord, kan je niet meer stoppen! Dus ga zeker even luisteren!

5. Starbucks mok
Toen ik in Londen was heb ik deze mok gekocht. En ik ben daar ontzettend blij mee. Hij is heel groot en dus drink je gelijk veel (goed voor je huid). En daarnaast houd hij heel fijn vast. Plus hij ziet er ge-wel-dig uit.
I love Starbucks!


6. De Sacconejoly familie
In Londen woont een familie die zich zelf filmen de hele dag door. Daar maken ze een video van en die wordt iedere avond om 7 uur online gezet.
In die video's zijn echt super leuk. De familie is ontzettend schattig en lief. De familie bestaat uit: Jonathan Joly en Anna Saccone. Zij hebben 2 kinderen Emilia en Edwardo. Ze zijn zo schattig! Ik kijk iedere avond hun video en ik wordt gelijk blij.

7. Miss Sporty Perfect Colour Lipstick High Red 
Ik had nog niet echt een goede rode lipstick, dus ik ging er naar op zoek en vond deze van MIss Sporty. De kleur is iets donkerder dan de meeste rode lipsticks, maar dat maakt hem juist mooi. Daarnaast blijft de kleur lang zitten, maar jammer genoeg niet de hele dag.


 8. Meghan Trainor
Ik kwam eigenlijk per ongeluk bij een filmpje van haar op youtube, maar ik vond Maghan Trainor gelijk heel goed. Het liedje 'all about that bass' is heel goed. Ook de betekenis greep me aan. Het gaat er namelijk over dat je blij moet zijn met je lichaam en niet moet geloven in alle bewerkte foto's op het internet. Toen ik het liedje hoorde was ik gelijk zekerder over hoe ik ben en als ik weer eens twijfel dan luister ik weer naar haar liedje. Als jij net als ik, meestal niet tevreden bent over je lichaam luist dan naar all about that bass!

9. Andrelon oil & cair
Ik hou ontzettend veel van argan olie. Het maakt je haar gezonder en heel erg zacht! Daarnaast is argan olie ook goed voor je huid en nagelriemen.
Nu heeft Andrelon een shampoo met argan olie! Ik was gelijk enthousiast en ging hem gelijk kopen. En wooohw het maakt je haar echt heel zacht en gezond!


10. Appel kaneel thee
Ik ben een onwijze thee gek. Ik drink het zo vaak als het kan en hou van veel verschillende smaken. Ik kreeg van een vriendin thee uit Spanje en de smaak was appel kaneel. En echt waar het smaakte ge-wel-dig!

Dit was dan al weer het artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan hebben gehad.  
Ik hoor graag jullie favorieten van dit moment!


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute