Mijn blog

Wooow, dit wordt mijn eerste artikel op mijn eerste blog! Ik vind het ontzettend leuk dat ik hier aan begin en ik heb er onwijs veel zin in. In dit eerste artikel ga ik dingen vertellen over mijn blog zoals, waarom ik een blog heb, waar ik over ga schrijven, wanneer er iets op mijn blog komt en iets over mij zelf. Dus laten we snel beginnen.
Waarom heb ik een blog?
Eigenlijk is het onwijs simpel waarom ik een blog ben gestart, ik hou veel van fotografie en schrijven. En rara waar je dat veel kan doen? Goed geraden, op een blog natuurlijk.
Dit is eigenlijk ook het antwoord op de vraag wat ik met deze blog wil bereiken. Ik wil namelijk mijn hobby en passie uitoefenen en aan anderen laten zien. Toen ik klein was schreef ik vaak kleine verhaaltjes, vaak "griezel" verhalen. Ik was er altijd onwijs trots op en vond het ook heel leuk. Maar de laatste tijd doe ik dat niet meer, wel verlang ik af en toe echt naar het schrijven van een verhaal en daarom deze blog.
En ook bij fotograferen zit het zo, toen ik nog een kind was heb ik weleens een wegwerpcamera gehad, zo een waarmee je een beperkt aantal foto's kan maken en daarna moet laten afdrukken. Echt ik vond het geweldig om te doen. Later heb ik een digitale camera gekocht waarmee ik nu nog steeds foto's maak. Ik word altijd zo blij als een foto is gelukt. Ik heb zelfs de hoop dat ik later fotograaf wordt.

Waar gaat mijn blog over?
Mijn blog gaat over beauty, nailart en lifestyle. Ook ga ik recepten plaatsen en over random dingen schrijven. Dit zijn eigenlijk de dingen die mij interesseren en waar ik graag over wil schrijven.

 
 
Beauty
Zelf draag ik iedere dat make-up en daar voel ik me fijn bij. Ik draag niet bijzonder veel make-up maar voor mezelf genoeg. Op deze blog zal ik make-up looks laten zien en reviews schrijven. Later ga ik misschien ook video's maken:).


 
Recepten
Ik hou heel erg van eten, vooral zoete dingen. En ik hou van bakken. Wooohw perfecte compie! Ik bak ongeveer 2 keer per maand en vooral cupcakes, dat vind ik gewoon het makkelijkst en het lekkerst. Ook zijn er onwijs veel soorten cupcakes en ik zal dan ook regelmatig recepten plaatsen en mijn mening er over geven.
 
 
Nailart
Ik vind nailart ontzettend leuk, ik lak mijn nagels dat ook meestal iedere week opnieuw. Nu denk je vast, 'Isa dat is hartstikke slecht voor je nagels'. Dat is ongeveer waar maar niet als je het goed doet. Later ga ik artikelen schrijven over hoe ik mijn nagels verzorg en ga ik reviews schrijven over verschillende soorten nagellak. En er zal af en toe een nailart online komen.
Wanneer komt er iets op mijn blog?
Ik ga iedere week 2 keer iets online zetten, op maandag en vrijdag. En als ik meer tijd heb zullen er extra artikelen online komen (dit is dus een extra artikel). Ook in vakanties zal er meer online komen, simpel weg omdat ik meer tijd heb met school enzo.

Woohw dit was alweer mijn eerste artikel, ik ben er wel tevreden mee. Maar als jij iets niet goed vind vertel het dat en ik zal er op letten. Ook vind het natuurlijk onwijs leuk om g
oede dingen te horen over dit artikel en mijn blog, dus vertel dat ook zeker weten.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute