3 back to school looks

De prachtig mooie zomer dagen zijn weer voorbij, het regent en het regent en school begint weer. Zelf het ik er geen zin in, veel huiswerk, toetsen, lange dagen op school. Maar er zijn ook leuke dingen zoals weer gezellig met vriendinnen zijn. Ook is het altijd ontzettend leuk om te laten zien aan anderen hoe goed jij bent met beauty en make-up bent en dus hoe mooi jij er vandaag weer uitziet! Daarom hier 3 simpele alledaagse back to school ooglooks+ een fabuleus kapsel!



look 1: een basic nude look
 
 
 
Dit is een makkelijke nude look, dus niet met heftige kleuren. Je hebt niet veel producten nodig en je bent klaar binnen 5 minuten.
Voor deze look heb ik dit palette van essence gebruikt. Ik geef de kleuren aan met nummers.
 
Stap 1: breng kleur 1 aan over het gehele bewegende ooglid
Stap 2: breng kleur 6 aan in de arcadeboog, voor een natuurlijke schaduw
Stap 3: breng kleur 3 aan in het midden van je bewegend ooglid voor mooie glans
Stap 4: breng kleur 1 aan, aan de binnenkant van je ook als mooie lichte glans in je ogen
Stap 5: wat mascara en de ooglook is af
Stap 6: breng een kleurloze lipbasem aan op je lippen.
Stap 7: maak een simpele vlecht aan de zijkant van je hooft om het basic te houden en zodat de aandacht naar je ogen gaat.
 
look 2: een subtiele rockchick
 
 
Deze look is ontzettend simpel, maar toch is het stoer en moet je het durven dragen. De ogen zijn iets donkerder gemaakt en een natuurlijke rode kleur op de lippen maakt het af. Het haar lijkt moeilijk maar je bent zo klaar en je hoeft s'ochtens dus niet te haasten.
 
Stap 1: zet met een kohl potlood een lijntje op de bovenste en onderste waterlijn
Stap 2: breng met eyeliner een lijntje aan dicht bij de bovenste wimper lijn
Stap 3: doe veel mascara op voor mooie donkere wimpers met veel volume
Op deze foto draagik nog geen mascara

 
Stap 4: breng een natuurlijke rode kleur op de lippen aan voor een extra rock effect
Stap 5: toupeer de voorste plukken van je haar en spelt dat boven op vast met een schuifspeltje
stap 6: maak met het overgebleven haar een wilde staart
 
look 3: vrolijk en kleurrijk
Deze look is heel kleurrijk en vrolijk. Het laat gelijk zien hoe happy jij bent. Met een leuk bloemetje in je haar laat je zien dat jij de zomer nog steeds in je bol hebt! 
Stap 1: breng met een turquoise oogpotlood een lijntje aan, dicht langs je bovenste wimper lijn
Stap 2: breng mascara aan met een blauwe kleur
Stap 3: breng op je lippen een mooie peachy kleur aan
Stap 3: borstel je haar goed door en plaat een bloemenkransje in je haar 
 
 
Dit waren al weer de 3 looks. Ik zal hier onder nog vertellen welke producten ik het gebruikt.
Ik hoop dat jullie het een nuttig artikel vonden en ik hoor graag welke look jullie het leukst vinden en of je die ook naar school zal dragen. Zelf vind ik look 2 het leukst en die look zie je dan ook regelmatig bij mij langs komen.
 
gebruikte producten:
look 1:
  • Essence all about nude eyeshadow
  • Miss Sporty pump up booster mascara
  • Labello classic care
look 2:
  • Miss Sporty kohl kajal eye pencil 001
  • Essence superfine eyeliner pen
  • Miss Sporty dr balm heartbreaker kiss sos (04)
  • Miss Sporty pump up booster mascara
look 3:
  • Essence 2in1 kajal pencil 13 (niet meer te koop)
  • Etos max volume mascara keur M
  • MUA matte lipstick peachy keen
  • Bloemenkrans van Primark
 
Verder draag ik bij alle looks Miss Sporty so matte perfect stay foundation 002.
En mijn trui komt van Tommy Hilfiger.

Reacties

Populaire posts van deze blog

10 favoriete youtubers (Engelstalig)

Monchoutaart recept

Motivatie Qoute